مکالمه اتوماسیو

تفاوت انواع برنج لباس خواب زنانه مردانه پوش معایب لباس خواب زنانه روش های برنج خوری مهمترین منابع برای لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه مخملی 12 نوع لباس خواب زنانه برای 12 موقعیت مختلف لباس خواب زنانه قدیمی /a> لباس خواب زنانه بی نماد حقاقیقی درباره برنج که عمرا بدانید ! روش های توزیع برنج بهترین روش های پخت برنج انواع آبکش برنج گرد افرید چگونه لباس خواب زنانه می پوشد

با آخرین تصمیم Google برای حذف بینش داده ها از طریق Search Search از تبلیغ کنندگان (برخی از آژانس ها حدود 25٪ -30٪ یا بیشتر از دست دادن داده ها را گزارش کرده اند) ، اعتراض ناامید کننده باعث شده است که برخی شروع به طرح زبان دعوی کنند.

به طور خاص ، به نظر می رسد سه واکنش اصلی در برابر این تغییر وجود دارد:

کسانی که معتقدند تبلیغ کننده ها مالک داده ها به طور کامل هستند ، یا حداقل داده ها بخشی از هزینه ای است که آنها برای آن می پردازند و بنابراین از همه داده ها برخوردار هستند. اینها به احتمال زیاد مورد خشم و عصبانیت قرار می گیرند ، زیرا آنها معتقدند با تصمیماتی از این دست حقوق آنها سلب شده است.
کسانی که معتقدند Google (یا پلتفرم) مالک داده ها است و تبلیغ کنندگان به سادگی در برنامه انتخاب شده بازی می کنند. این موارد به احتمال زیاد مرکز اخبار اخیر را نادیده می گیرند (یا حتی این مقاله!) و به سادگی معتقدند که تبلیغ کنندگان باید با تغییرات روبرو شوند.
آنها جایی در وسط هستند. ممکن است آنها درباره اینکه چه کسی داده ها را در اختیار دارد یا صاحب آنها نیستند ، نظر سخت و سریع نداشته باشند ، اما همچنین معتقدند که تبلیغ کنندگان از حقوق خاصی برخوردار هستند و این سیستم عامل نمی تواند به راحتی و بدون تبعات قانونی یا نظارت قانونی ، آنچه را که می خواهد انجام دهد.
چرا گفتگوی مالکیت داده برای بازاریابی بسیار مهم است؟
در حالی که من در زمینه حفظ حریم خصوصی داده ها متخصص نیستم و شما واقعاً نباید برای مشاوره حقوقی به من مراجعه کنید (آنجا که می روید ، این همان ضمیمه قانونی است که انتظار داشتید) ، من می خواستم حداقل حقوق و مالکیت داده ها را بررسی کرده و آن را با بازاریابی به اشتراک بگذارم انجمن.

آنچه که من یافته ام احتمالاً تعجب آور نیست و اینکه چرا معتقدم این مهمترین مکالمه است که در حال حاضر و در آینده نزدیک با دیجیتال مارکتینگ اتفاق می افتد. این وارد گفتگوی حریم خصوصی می شود. این وارد مکالمه ذخیره داده می شود. این وارد مکالمه اتوماسیون می شود. در این زمان تقریباً از هر طریق ممکن این امر وارد بازاریابی می شود. من فکر نمی کنم اغراق باشد ، اگر بگویم این * مکالمه * ای است که صنعت بازاریابی دیجیتال را برای دهه ها شکل خواهد داد.

من شخصاً از گفتگوهایی که به ما کمک می کند تا در استفاده و ذخیره سازی داده های آنلاین ایمن تر باشیم ، خوشحالم. اگرچه من متأسفانه از قانونگذارانی که تصمیمات تأثیرگذار بر صنعت ما را می دانند ، نگران هستم که نمی دانند فیس بوک چگونه پول خود را بدست می آورد. اگر وجود اساسی صنعت تبلیغات را درک نکنید چگونه می توانید صنعت تبلیغات را به درستی قانون گذاری کنید … اما من دور می شوم.

به نظر من اصلی ترین س coreالی که بیشترین تأثیر را در بازاریابان در دهه های آینده خواهد داشت چیست؟

من معتقدم این است: “تبلیغ کنندگان چه حقوقی در مورد داده های بازاریابی دارند که ما برای تصمیم گیری های خود استفاده می کنیم؟” در ابتدا سرخ شدن یک سوال پیچیده نیست ، اما هرچه بیشتر عمق آن را بکشیم ، عوارض اضافی را بیشتر شناسایی می کنیم. بیایید به افراد بعدی برویم

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

0نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود